Friday 16 October 2015

Verhalende Skryfstuf



Ek onthou die dag asof dit gister gebeur het. My eienaar het vir my 'n afspraak by die diere salon gemaak. Ek was so opgewonde en ek kon nie wag vir Joe om vir my ‘n pragtige haar styl te sny nie.

Joe was baie besig en onder druk omdat daar baie kliente vir hom gewag het. Gedurende die skeur proses, het ek ‘n skerp pyn op my oor gevoel. Ek het bloed sien drup en het besef dat ek raak geskeur was. Ek en my eienaar was ontsteld en ons het onmiddelik die salon verlaat. Ek wou nooit weer na ‘n salon gaan as gevolg van my vrees dat ek weer seer gemaak sou word nie. My eienaar het my oor die jare self geskeur. 




Jare, daarna, toe my eienaar siek was, het sy vrou my na Posh Paws geneem. Ek was baie bang en anstig. Klara, die diere versorger was baie vriendlik en het my sagkens hanteer. Sy het my hare geskeur sonder einge insidente. Ek was baie verlig en aangenaam verras.

Toe ek die salon verlaat was ek nie meer bang nie en het besef dat ek nie iemand op sy baadjie moet takseer nie.




No comments:

Post a Comment